reklama

Všetko s mierou

To, že všetkého veľa škodí je čistá pravda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetkého veľa škodí. Je jedno, či sa jedná o alkohol, jedlo alebo iné veci. Všetko musí mať svoju mieru. Takisto aj náboženstvo, viera. Aby z toho človeku nakoniec nepreskočilo.

Každý má právo zvoliť si, v čo bude veriť, do akého náboženstva bude patriť. To je jedno zo základných ľudských práv. To nemôže nikto nikomu odoprieť. Ale takisto nemožno dopustiť, aby náboženské spoločenstvá ohrozovali okolie veriaceho ale aj konkrétne veriaceho.

Ja osobne som katolíčka. Ale len v takej slabšej miere. Som pokrstená, mám birmovku, občas zájdem aj do kostola, ale nepreháňam to. Proti katolíckemu ani evanjelickému náboženstvu nemám nič, ak teda veriaci nie sú načisto zmagorení z toho. Ale čo mi vie dvihnúť tlak, to sú sekty. Napríklad jehovisti. Veď to ohrozuje a obmedzuje ľudí. Človek nemôže odtiaľ odstúpiť, a keď sa mu to aj podarí, tak ho nakoniec zabijú. Takisto neuznávajú transplantácie alebo transfúzie a je im srdečne jedno, že človeku ide o život. A najhoršie je, ak do takéhoto spoločenstva zatiahnu deti.A neraz sa stane, že obetujú aj ich život.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja osobne by som takéto sekty zakázala. Nerobí to dobrotu, skôr to iba škodí. Ako keby nebolo dosť náboženstiev: rímskokatolícke, gréckokatolícke, evanjelické, pravoslávne a neviem ešte aké. Ako keby to nestačilo. Narozdiel od jehovistov a im podobným, tieto náboženstvá nemajú také kruté podmienky a nestáva sa, že by obetovali život alebo základné životné potreby veriacich.

Očakávam skôr kritiku ako uznanie za toto, čo som napísala, ale nevadí, myslite si, čo chcete, mne je to jedno :)

Barbora Šimnovičová

Barbora Šimnovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To sa opýtajte tých, ktorí ma nepoznajú. Tí Vám toho povedia najviac.Ak sa teda odpovede nedočkáte, tak prezradím niečo o sebe. Narodila som sa pred 20 rokmi v meste módy - v Trenčíne. Som študentka personálneho manažmentu a vo voľnom čase sa venujem písaniu, foteniu alebo kamarátom. Milujem dobrú rockovú a metalovú hudbu (Led Zeppelin, KISS, Europe, Motorhead, Alanis Morisette...), pri ktorej sa mi najlepšie rozmýšľa o živote a tvorí nové námety do môjho prvého románu, ktorý mám rozpísaný. Verím, že raz sa mi ho podarí vydať a bude stáť za to. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu