reklama

Vzťahy - večná dilema v živote ľudí

Spájajú sa s našim každodenným životom, teda ak nežijeme niekde na samote alebo na opustenom ostrove mimo ľudstva. Sú formálne, neformálne, priateľské, nepriateľské, nudné, vášnivé, krehké.... Veľa prívlastkov existuje na vzťahy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď rozbijeme pohár, už nikdy nebude mať pôvodnú podobu, už nikdy sa z neho nenapijeme. Takisto je to aj v prípade vzťahov: keď sa narušia, už nikdy nebudú také, aké boli predtým. Nie nadarmo sa hovorí, že vzťahy sú krehké ako sklo. Nehovorím o drobných nepodstatných hádkach, bez ktorých to niekedy v živote nejde. Mám na mysli iné, horšie situácie: zradu, podvody, klamstvá a podobne.

Určite sa po odhalení partnerskej nevery nedá tváriť, akoby sa nič nestalo. Gratulujem tomu, kto to dokáže. Možno tváriť by sa ešte dalo, ale tá komunikácia a celkové správanie sa zmení. Ja osobne by som nevedela podviesť partnera. Niekto si povie, že to sú iba slová, ale pravda je, že moje svedomie by mi to nedovolilo. Veď predsa nehľadám si partnera na to, aby som ho mohla pri prvej možnej príležitosti podviesť. Partnera si hľadám na to, aby som ho milovala, aby som mu mohla dôverovať a zdieľať s ním spoločné zážitky. Partner by mal byť mojou chýbajúcou polovičkou, mojim najlepším priateľom. Mal by to byť niekto, s kým budem šťastná. Niekto, s kým bude môj život dokonalý.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Život bez kamarátov je smutný, prázdny a hlavne nudný. Každý človek potrebuje niekoho, komu sa môže zdôveriť so svojimi problémami, trápeniami ale aj radosťami. Každý z nás potrebuje niekoho, kto tu bude pre nás v príjemných ale aj v menej príjemných chvíľach. Bez priateľov nemá ľudský život zmysel. Nikto z nás nechce a ani nemôže byť sám,,bez ľudí, ktorým môže naplno dôverovať. Veľakrát dobré priateľstvo znamená viac ako milostný vzťah. Podľa mňa sa prechodom z priateľstva do milostného pomeru môže veľa pokaziť. Ale to je len môj subjektívny názor a moja skúsenosť.Samozrejme, nie vždy to tak je. Sú prípady, kedy práve ten partnerský vzťah veľa toho napraví.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vzťahy sú veľmi zložitá vec. Veľa hádok a nedorozumení majú na svedomí práve ony.Ale keď sa nad tým zamyslíme, s každým človekom (aj s tým, ktorého nepoznáme) udržujeme nejaký vzťah, aj keď si to ani neuvedomujeme. Aj s takým náhodným okoloidúcim máme vzťah - vzťah dvoch neznámych ľudí, ktorí ale majú na tomto svete rovnaké práva. A tie si nikto nemôže nechať vziať.

Najkrajšie sú vzťahy vášnivé, v ktorých nuda nemá predplatené svoje miesto, kde nuda má zákaz vstupu aj z tej najväčšej diaľky. Veľa sa o nich píše v románoch, vidíme ich vo filmoch a spieva sa o nich v piesňach. Je to niečo, čo iste každý z nás chce aspoň na malú chvíľku zažiť, niečo nezabudnuteľné, na čo radi spomíname a dlho si uchovávame v pamäti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na túto tému by sa dalo písať veľmi veľa, je to niečo, čo ľudia riešia bez ohľadu na vek, zdravie alebo postabenie. Niečo, čo sa nedá len tak nechať nepovšimnuté.

Barbora Šimnovičová

Barbora Šimnovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To sa opýtajte tých, ktorí ma nepoznajú. Tí Vám toho povedia najviac.Ak sa teda odpovede nedočkáte, tak prezradím niečo o sebe. Narodila som sa pred 20 rokmi v meste módy - v Trenčíne. Som študentka personálneho manažmentu a vo voľnom čase sa venujem písaniu, foteniu alebo kamarátom. Milujem dobrú rockovú a metalovú hudbu (Led Zeppelin, KISS, Europe, Motorhead, Alanis Morisette...), pri ktorej sa mi najlepšie rozmýšľa o živote a tvorí nové námety do môjho prvého románu, ktorý mám rozpísaný. Verím, že raz sa mi ho podarí vydať a bude stáť za to. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu