reklama

(Ne)úsmevné situácie

Po dlhom čase opäť niečo z mojej tvorby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Táto noc bola ako zo zlého filmu. Spala som veľmi zle. Mala som taký sen, nad ktorým sa zamýšľam ešte teraz cez deň. Snívalo sa mi, že sme boli na oslave narodenín u Lenky. Okrem mňa tam bola aj Ingrid, Ivana, Pavel, Jaro a Dušan. Bavili sme sa, popíjali sme a tak to aj dopadlo. Ja nie som zvyknutá piť, tak mi tých pár pohárov vína stúplo do hlavy a zrazu som si uvedomila, že som v objatí s Lenkiným bratom a vyznávame si lásku…. Debilný sen!!!!

Momentálne sedíme s Lenkou a Ingrid na kávičke v kaviarni U Hviezdy a rozoberáme tento môj sen. Musela som sa niekomu zdôveriť, pretože by ma asi porazilo. Najprv sa baby smiali, že on ma musí veľmi milovať, keď ma prenasleduje ešte aj v snoch, no potom sme to začali rozoberať, čo to asi môže znamenať. Baby sa zhodli, že asi na mňa myslí alebo sa mu o mne sníva, ktovie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„ Veď to je krásny romantický sen, čo sa ti na tom nepáči?“

„Veď áno, ale prečo práve Dušan, doparoma? Lenka nehnevaj sa ale…..čo som komu urobila?!“

„Nehnevám sa, sama si o ňom myslím svoje. Ale teba by som brala ako švagrinku.“

„Si zlatá, ale pokiaľ viem, brata máš len jedného, takže smola.“

Ingrid túto diskusiu veľmi inteligentne uzavrela:

„Jeden nikdy nevie, ako raz skončíme, tak nemá význam sa dohadovať. Ten sen mohol znamenať všeličo: buď je Dušan do Marianny beznádejne zamilovaný a myslí na ňu aj v snoch alebo Majku s ním spájajú nejaké zážitky – príjemné alebo aj menej príjemné. Ach, musím ísť, robota čaká a nepočká.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aspoň pár inteligentných a milých slov. Snažím sa na tento príšerný sen nemyslieť ale predsa mi Inka nasadila chrobáka do hlavy: je možné, že keď som si spomenula na ten nepríjemný zážitok, tak sa mi potom v noci mohol prisniť takýto sen? Ach, samú traumu mi robí ten chlap Prečo mi už nedá konečne pokoj, ba práve naopak nedá mi ani poriadne spať?

****

Dnes je neskutočne sparný deň. Rozmýšľam, že sa vyvalím na záhradu a budem chytať bronz. Pospím si alebo si prečítam časopisy a bude mi dobre. Všetci sú v práci, tak tu mám svätý pokoj. Večer by sa mala zastaviť Lenka a zájdeme si na mojito do Relaxu poohovárať chlapov, zasmiať sa na najnovších módnych vychytávkach – proste podebatovať a vyčistiť si hlavu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stala sa mi neskutočne trápna situácia: ležím si v záhrade na ležadle, čítam si novú EMMU a opaľujem sa. Ako som tam tak sedela, počula som z kuchyne zvoniť pevnú linku. Zdvihla som sa z ležadla, že to idem vybaviť. A vtedy sa mi stala táto nepríjemná vec: rozviazal sa mi vrchný diel plaviek. To by bolo možno celkom únosné ale….bohužiaľ to bolo vidieť na ulicu a kto išiel práve okolo? Dušan Hrubina a to by nebol on, aby si to nevšimol. Prišiel za mnou do záhrady a neodpustil si uštipačnú poznámku:

„Hmm, akurát. Rád by som si chytil. Nevedel som, Marianna, že si taký výstavný kus.“ A smial sa ako blázon. Ach, po kom je taký sprostý?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bože, hanbím sa ísť von. Už o tomto mojom faux pas vie určite celý okres. Dušan to určite všetkým vytrúbil. Budem chodiť kanálmi, prisahám. Volala mi Lenka a nebolo možné ju upokojiť. Smiala sa ako blázon. Vidieť, že sú rodina:

„Ahoj Majka. Ďakujem ti za spríjemnenie tohto dňa. Dávno som sa tak nepobavila. Si poklad. Vidíme sa večer. Pá.“

„Si rob srandu. To bola nehoda. Zvonil telefón, tak som sa zdvihla, že to idem vybaviť. Zradili ma plavky. Ale som rada, že som niekomu spríjemnila deň. Dúfam, že sa mi to priráta k dobrým skutkom. Teším sa zlatíčko. Pá.“

O pár minút mi volala Ingrid:

„Toto sa môže stať iba tebe. Neviem sa prestať smiať. Ale na druhej strane chápem, že radšej by si sa videla kilometer pod zemou.“

„No veru, odteraz chodím kanálmi. Hanba na štyri zimy, celý okres už o tom vie.

„Ale no, nič si z toho nerob. Kedysi sa mi stalo to isté a dodnes nezabudnem, ako sa Mišo od susedov na mne vyškieral.“

„Budeme mať na čo spomínať, poviem ti.“

„To teda budeme.“

„Počuj, nezastavíš sa? Potrebujem ísť do mesta kúpiť si topánky a potrebujem niekoho, kto by mi poradil.“

„Som ti povedala, že budem chodiť kanálmi.“

„Ale nooo. Veď si zožeň parochňu…“

„HA HA HA, vtipná ako vždy. Ale prehovorila si ma. Idem s tebou. Trochu posmechu znesiem. Už som odolná.“

„Mala by si už byť zvyknutá. Veď tie tvoje nehody a náhody sú už legendárne a známe hádam po celom Slovensku.“

„Aj v Česku, nezabudni, že Lenkin frajer je z Čiech a keďže sa stretáva s Dušanom, ktorý je chodiace rádio, tak určite sa na mne smeje celý Brod a okolie.“

„No čo, si svetoznáma, čo sa ti nepáči. Možno raz budeš aj na Markíze.“

„Ďakujem, netúžim po tom. Tak kde a o koľkej sa vidíme?“

„O štvrtej pri Deichmanne.“

„Dobre moja. Zatiaľ sa maj pekne a pozdravuj chlapa.“

„Jasné, vybavím. Pá a teším sa.“

Čakám na Lenku. Pôjdeme si vyhodiť z kopýtka do Relaxu. Rozmýšľala som, či to neodvolám, ale rozmyslela som si to. Bola by som hlúpa, keby sa skrývam pred svetom kvôli blbej nehode a blbému Dušanovi, ktorý je horší ako FBI. Chvíľu som bola taká naštvaná, že som sa bála pozerať aj televízor a internet, či sa tam náhodou neobjavím v plnej paráde. Nabrala som odvahu a skontrolovala som facebook a všetky spravodajské portály, ktoré poznám. Našťastie nič nepríjemné ma tam nečakalo. Všade sa písalo len o ekonomickej situácií, vojne v Afganistane a politike. Vydýchla som si.

Konečne sa tu objavila Lenka:

„Čau zlatíčko. Tešila som sa na tento večer ako blázon. Dávno som nebola na žiadnej babskej jazde iba s tebou. Nič v zlom, ale Ivana a Ingrid mi niekedy dosť lezú na nervy. Ivana s tou jej prácou a Ingrid s tou jej pojašenosťou. Jedine s tebou sa dá normálne o všetkom baviť.“

„To ma teší. Som myslela, že najväčší blázon v našej partií som ja.“

„To si, ale vieš sa občas správať aj ako seriózny dospelý človek.“

Sedíme si v Relaxe, ohovárame chlapov, smejeme sa (samozrejme najviac na mne a na dnešnom zážitku) a je nám dobre. Jedna vec, čo mi nie je pochuti je tá, že niektorí ľudia (hlavne chlapi) tak zvláštne na mňa pozerajú. Teraz fakt budem každému na smiech. Ja tú Slobodnú Európu (Dušana) prejdem s bicyklom. Mi narušil dobrú povesť, somár jeden. Ale čo, aspoň som pobavila niektorých ľudí. Aj to je dobrý skutok, myslím si.

Barbora Šimnovičová

Barbora Šimnovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To sa opýtajte tých, ktorí ma nepoznajú. Tí Vám toho povedia najviac.Ak sa teda odpovede nedočkáte, tak prezradím niečo o sebe. Narodila som sa pred 20 rokmi v meste módy - v Trenčíne. Som študentka personálneho manažmentu a vo voľnom čase sa venujem písaniu, foteniu alebo kamarátom. Milujem dobrú rockovú a metalovú hudbu (Led Zeppelin, KISS, Europe, Motorhead, Alanis Morisette...), pri ktorej sa mi najlepšie rozmýšľa o živote a tvorí nové námety do môjho prvého románu, ktorý mám rozpísaný. Verím, že raz sa mi ho podarí vydať a bude stáť za to. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu