reklama

Pri šálke kávy...

Určite každý sa občas zamyslí nad dôvodom svojej existencie. Rozmýšľame, aký zmyysel má naša existencia a podobné veci. Nie, nerozmýšľam nad žiadnymi depresívnymi hlúposťami, iba pijem kávu, počúvam Led Zeppelin a tak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na čo tu vlastne som? Čo znamenám pre tento svet? Chýbala by som niekomu, keby odídem niekam ďaleko? Takéto otázky občas prejdú hlavou každému z nás.

Nie, nejdem sa vŕtať do vedy, ktorá mne osobne je nesympatická a považujem ju iba za kopu subjektívnych názorov nejakých pôvodcov bohémskeho života. Ak niekto nechápe, táto spomínaná veda je filozofia. Vraj veda vied, možno áno, ale ja v nej nevidím nič zmysluplné. Vyššie uvedené otázky sú síce tiež filozofické, ale na rozdiel od nejakých našich predchodcov z minulého letopočtu a ich názorov sú tieto otázky zaujímavejšie a aj zmysluplnejšie. Milovníci filozofie by ma asi zaviazali za mojich päť blonďavých vlasov o konár stromu v tom najväčšom mraze, no nevadí, takmer všetko je dnes rizikové.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niektorí ľudia aspoň podľa mňa (áno, už som ako tí Platóni, či Plafóni, či ako sa to vlastne volajú) sú na tomto svete pre to, aby niečo pre tento svet urobili. Niekto sa pokúša vynájsť liek na rakoviny (smola, prominentní odborníci spoza oceánu vás predbehli), niekto žije pre to, aby mal rodinu a priateľov a stačí mu, ak on a jeho blízki budú šťastní (nepotrebuje k tomu šesť núl plus nejaké číslo pred nimi na konte, stačí mu zdravie a láska), iní sú tu preto, aby ich niekto viedol ďalej a oni pôjdu, ale stále budú ako Dunčo, pôjdu len tam, kde ich budú viesť. A aby som nezabudla, sú aj ľudia, ktorí sú na tomto svete na okrasu. Veď na sociálne dávky nám niekto zarobí, byty nám niekto postaví a keď ich znehodnotíme, postavia ďalšie. Veď sprostí sa vždy nájdu. Ešte by som bola zabudla. Je tu jedna skupina ľudí, ktorí si myslia, že sú tu preto, lebo niekto tam hore sa asi pomýlil. Cítia sa zbytoční, čakajú, kedy ich prejde auto alebo zhltne tsunami, poprípade nejaký ten infarkt. Niekedy sa do tejto poslednej skupiny občas zaradí určite každý človek. Veď aj nálada pod psa patrí k životu, ale nemala by dlho trvať, lebo potom je to s takým človekom na nevydržanie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Určite každý sa občas zamyslí, či by chýbal iným ľuďom, keby odcestoval na opačný koniec sveta alebo keby zomrel. Odcestovať nie je problém, veď taký Skype nám prezradí, komu chýbame. Tá druhá možnosť, to je už trošku záhadnejšie, ale to by nám už mohlo byť celkom jedno, no nie?

Nie, nemám depku ani nič podobné, len ide na mňa jesenná melanchólia, tak sa zamýšľam nad všelijakými vecami. A popri tom si popíjam kávu a počúvam podľa m§a osobne jednu z najlepších skupín na svete - Led Zeppelin. A predstavujem si čierneho psa. (-:

Barbora Šimnovičová

Barbora Šimnovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To sa opýtajte tých, ktorí ma nepoznajú. Tí Vám toho povedia najviac.Ak sa teda odpovede nedočkáte, tak prezradím niečo o sebe. Narodila som sa pred 20 rokmi v meste módy - v Trenčíne. Som študentka personálneho manažmentu a vo voľnom čase sa venujem písaniu, foteniu alebo kamarátom. Milujem dobrú rockovú a metalovú hudbu (Led Zeppelin, KISS, Europe, Motorhead, Alanis Morisette...), pri ktorej sa mi najlepšie rozmýšľa o živote a tvorí nové námety do môjho prvého románu, ktorý mám rozpísaný. Verím, že raz sa mi ho podarí vydať a bude stáť za to. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu