reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Šimnovičová

Barbora Šimnovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To sa opýtajte tých, ktorí ma nepoznajú. Tí Vám toho povedia najviac.Ak sa teda odpovede nedočkáte, tak prezradím niečo o sebe. Narodila som sa pred 20 rokmi v meste módy - v Trenčíne. Som študentka personálneho manažmentu a vo voľnom čase sa venujem písaniu, foteniu alebo kamarátom. Milujem dobrú rockovú a metalovú hudbu (Led Zeppelin, KISS, Europe, Motorhead, Alanis Morisette...), pri ktorej sa mi najlepšie rozmýšľa o živote a tvorí nové námety do môjho prvého románu, ktorý mám rozpísaný. Verím, že raz sa mi ho podarí vydať a bude stáť za to. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Naše práva sú ako to najjemnejšie sklo - treba si ich chrániť

Barbora Šimnovičová

Naše práva sú ako to najjemnejšie sklo - treba si ich chrániť

Jana Dubovcová - verejná ochrankyňa práv, alebo inak povedané: ombudsmanka. Čo vlastne taká ochrankyňa práv robí? Ako sa volí? A je vlastne dôležitá pre nás a našu spoločnosť?

  • 25. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 180x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu